可以去俺🧣找全文~和老福特同名!
嗷仨号:sourceYUAN
 
 

Here we are,
我们在此地,

Riding the sky,
翱翔于天际,

Painting the night with sun,
绘夜空以晨旭,

You and I, Mirrors of light,
你和我 交相辉映,

Twin flames of fire,
如两团火焰,

Lit in another time and place,
闪亮在彼时彼地,

I knew your name,
我曾知你生名,

I knew your face,
也曾忆你音容,

Your love and grace,
与你爱和魅力,

Past and present now embrace,
过往与现在汇聚,

Worlds collide in inner space,
世界激荡于内心,

Unstoppable, the song we play,
我们奏响的歌 永不停息,

(合)

Burn the page for me,
忘记我的过去,

I cannot erase the time of sleep,
沉睡时光我无法抹去,

I cannot be loved so set me free,
我不能被爱 所以放我自由,

I cannot deliver your love,
我不能接受你的爱,

Or caress your soul ......
也无法抚慰你(的灵魂)  

挺喜欢这首歌的词的。

军人说,我无法抚慰你的灵魂,我注定被时代抹去……爱人啊,忘掉我,擦掉你心里关于我的痕迹……我不值得。

但是,但是啊。

I knew your name

I knew your face

......

记住的东西哪有这么容易被忘记?

不管时代将你泛泛写作 英雄、战士、亡者,还是只是将你写入一个庞大的数字……不管历史再怎么忘记,你的爱与魅力,你的名字,你的面容……都永驻我心。



(我在干嘛)

(揉脑袋)


06 May 2017
 
评论(7)
 
热度(47)
© Source鱼安 | Powered by LOFTER